ساعت کاری: شنبه تا 5 شنبه از ساعت 8 الی 20

ارور فریزر آاگ AEG

ارور ساید بای ساید آاگ

ارور ساید بای ساید آاگ


ارور فریزر آاگ AEG

جدول زیر شامل کدهای خطا ارور فریزر آاگ AEG می‌باشد. با در نظر گرفتن قطعه مرتبط با هر کد خطا می‌توانید به آسانی علت کد خطا را پیدا نموده و با تعمیر یا جایگزین کردن قطعه کد خطا را پاک نمایید.

قبل از اینکه از اطلاعات جدول ارور زیر استفاده کنید دقت کنید که کدهای ارور فریزر آاگ برای کمک در یافتن علت مشکل استفاده می‌شوند و هیچ وقت جایگزینی برای مهارت‌های عیب‌یابی تکنسین و تعمیرکار حرفه‌ای نیستند. در‌ واقع کدهای خطا ممکن است دقیقاً قطعه‌ی معیوب را نشان ندهند. کد ارور فریزر آاگ فقط سرنخی را برای شروع بازرسی در اختیار ما قرار می‌دهند. بنابراین در صورت مشاهده‌ی کد ارور با توجه به توصیه‌های ارائه شده اقدام نمایید اگر مشکل برطرف نشد برای بررسی و رفع ارور با ما تماس بگیرید.


کد خطا ارور فریزر آاگ AEG

کد خطا معنی کد خطا توصیه
E5 یک مشکل الکتریکی در سیستم یخ‌ساز وجود دارد.  
E2 این مشکل به مسدود بودن مسیر یخ مربوط است. محفظه‌ی یخ را تمیز کرده و دریچه‌ی جلوی محفظه را بررسی کنید که به راحتی باز و بسته می‌شود. همچنین دریچه‌ی یخ درب را نیز تمیز و بررسی کنید.
E1 مشکل در آوردی ورودی یا محفظه‌ی یخ منبع آب:‌برق فریزر را قطع کنید. شیر آب را ببندید و لوله‌ها را در آورید. یک تشت زیر شیر قرار داده و آن را باز کنید و ببینید که جریان آب چگونه است. اگر جریان آب خوب بود، فیلترهای لوله را تمیز کنید. شیلنگ‌ها را مجدداً وصل کنید. مطمئن شوید که شیلنگ‌ها پیچ خورده یا خم نشده باشند. شیر آب را باز کنید و برق را مجدداً وصل کنید.
محفظه یخ: موقعیت محفظه‌ی یخ را تنظیم کرده و مطمئن شوید که به طور کامل جار رفته باشد.
E3 یک مشکل الکتریکی در سیستم یخ‌ساز وجود دارد.  
چشمک زدن چراغ حباب لامپ داخلی خراب یا شل شده است. لامپ را سفت یا عوض کنید. چراغ چشمک‌زن همچنین نشان دهنده‌ی بالا بودن دمای هوای اتاق نیز می‌باشد. طبقه‌بندی دمایی که در برچسب اطلاعات فنی قرار دارد را بررسی کنید.
ال‌ای‌دی سبز و قرمز چشمک می‌زنند مشکلی در سیستم سرمایش وجود دارد.  
o احتمالاً سنسور دما معیوب است.  
ال‌ای‌دی سبز و زرد چشمک می‌زنند مشکلی در سیستم سرمایش وجود دارد  

تعمیر تخصصی یخچال فریزر (ساید بای ساید) آاگ AEG


اگر ارور فریزر آاگ در فریزر شما ظاهر شده و یخچال شما درست کار نمی‌کند، ما همه عوامل را توضیح دادیم که اگر میتوانید تعمیرات را خودتان انجام دهید و کاملا برای شما شفاف سازی کردیم، ولی به نظر ما بهتر است از یک نمایندگی تعمیر یخچال آاگ کمک بگیرید. تکنسین‌های با تجربه نمایندگی تعمیرات تبریز برای تعمیر فریزر آاگ در خدمت شما هستند. کلیه خدمات ما دارای شش ماه گارانتی بوده و شما می‌توانید به راحتی با ارسال درخواست از طریق فرم آنلاین سفارشات و یا تماس با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *