ساعت کاری: شنبه تا 5 شنبه از ساعت 8 الی 20

ارور یخچال فریزر اسنوا

ارورهای یخچال فریزر اسنوا

خطاهای یخچال فریزر اسنوا

ارور یخچال فریزر اسنوا

ارورهای یخچال فریزر اسنوا، از جمله مشکلات مهم و آزار دهنده ای هستند که می توانند عملکرد دستگاه را مشخص نمایند.

این را به خاطر داشته باشید که هیچ وسیله الکترونیکی طول عمر بی نهایت ندارد و ممکن است پس از مدت زمان مشخصی، با یک سری خرابی ها و مشکلات خاصی مواجه شود.

بهترین راه برای رفع این خرابی ها توجه به ارور های آن دستگاه می باشد. با توجه به ارورهای یخچال اسنوا، شما به راحتی و بدون مشکل خاصی می توانید خطا های ایجاد شده در این مرحله را مورد بررسی قرار دهید.

البته به خاطر داشته باشید که بررسی ارورهای یخچال فریزر اسنوا کار راحتی نمی باشد و شما برای این کار باید به یک سری نکات خاص توجه کنید.

ارورهای یخچال فریزر اسنوا

کدهای خطا و ارور یخچال فریزر اسنوا

ممکن است تجربه این را داشته باشید که ناگهان یک کد خطا روی صفحه نمایش یخچال اسنوا به نمایش در بیاید. همانطور که می دانید ارور یا کد خطا به معنای وجود مشکلی در سیستم یخچال می باشد که به محض مشاهده کد خطا باید برای رفع آن اقدام نمایید.

هر کد خطایی که روی صفحه نمایشگر یخچال ظاهر می شود معنای خاصی دارد و به بخش خاصی مربوط می شود. اگر بدانید که هر ارور یا کد خطا مربوط به چه بخشی است به راحتی می توانید برای برطرف کردن آن مشکل اقدام نمایید. بنابراین زمانی که با یک کد خطا مواجه شدید با متخصصان ما در گروه تبریز فیکسر در ارتباط باشید تا مشکل شما را حل کنند.

مهم ترین ارور یخچال فریزر اسنوا مربوط به کد های H، F، C، E و R می باشد. البته همه کد ها اهمیت دارند ولی برخی از آنها فقط به خرابی های جدی مربوط می شوند. در لیست زیر آن ها را بررسی می کنیم:

به صورت کلی، این دو کد از رایج ترین کد های یخچال های اسنوا به حساب می آیند. این کد ها به گرم بودن یخچال مربوط می شود و زمانی که دمای داخلی یخچال از 18 درجه بیشتر شود، این ارور بر روی صفحه نمایش ایجاد می شود.

همچنین کم بودن گاز و یا نبود گاز کافی در موتور نیز از دلایل ایجاد این مشکل به حساب می آید.

گاهی اوقات این ارور یخچال اسنوا به علت خراب شدن درب هم ایجاد می شود. معمولا در اکثر یخچال فریزرهای اسنوا این ارور کد، همراه بوق ممتد پخش می شود.

این ارور به سرد نشدن اپراتور مربوط می شود. زمانی که این قطعه منجمد شود، به درستی سرد نخواهد شد.

هنگامی که لاستیک دور درب یخچال خراب شود یا اینکه درب یخچال بیش از حد باز و بسته شود، این کد ایجاد می شود.

این ارور مربوط به خرابی فریزر می باشد. زمانی که فریزر یخچال شما با مشکلات جدی مواجه شود، این ارور ایجاد می شود.

همچنین خرابی سنسور داخل فریزر هم باعث ایجاد این ارور می شود که برای حل این مشکل باید سنسور را عوض کنید.

این خطا مربوط به خرابی سنسور داخل یخچال می باشد. برای حل این مشکل، شما باید سوکت سنسور را بررسی نمایید و در صورت نیاز سنسور را تعویض نمایید.

این ارور به خرابی سنسور دیفراست اشاره دارد. سنسور دیفراست نقش مهمی در عملکرد های کلی یخچال های اسنوا ایفا می کند.

برای حل این مشکل باید، برد قدرت یا خود سنسور را تعویض نمایید.

این ارور مربوط به انجام نشدن فرایند دیفراست می باشد. البته ایجاد این ارور می تواند مربوط به اختلال های شدیدی در عملکرد کلی یخچال هم باشد.

برای این مشکل می توانید المنت های یخچال را بررسی نمایید.

این ارور مربوط به خرابی آی سی حافظه می باشد. آی سی حافظه یکی از مهم ترین قسمت های برد به حساب می آید که ویژگی های مثبت زیادی دارد. در صورت خرابی، بایستی برد قدرت یخچال را عوض کنید.

این خطا مربوط به فن فریزر یا یخچال می باشد. در صورتی خرابی فن یخچال این ارور ایجاد می شود.

ایجاد این کد خطا به معنای خرابی فن فریزر می باشد.

بایستی فن فریزر را بررسی کنید. در صورتی که سوخته باشد و یا ایراد داشته باشد باید تعویض گردد.

این ارور به خرابی هیتر فریزر مربوط می شود و ممکن است بر روند انجام فعالیت های خاصی همچون خنک کردن فریزر را تحت تاثیر خود قرار دهد. پس در صورت مواجه با این ارور، باید شرایط فریزر خود را بررسی نمایید.

زمانی که هیتر المنت یخچال با مشکلات جدی مواجه شود ارور FA ایجاد می شود.

برای حل این مشکل بایستی از تکنسین های فعال در این زمینه نسبت به تعویض هیتر المنت کمک بگیرید تا مشکل را به صورت قطعی حل کنند.

علت ایجاد این کد مربوط به خرابی آی سی های مختلف می باشد. در طراحی و ساخت یخچال های اسنوا، آی سی های متنوعی استفاده شده است.

خرابی آی سی برد الکترونیک اصلی دستگاه می تواند مشکلات زیادی را برای یخچال ایجاد کند. در صورت مواجه با ارور FB باید از کارشناسان و تکنسین های حرفه ای کمک بگیرید.

ارور FR در یخچال فریزر های اسنوا بسیار شایع می باشد و دلیل آن نبود سرمای کافی و حس نکردن دما توسط سنسور سرمایشی می باشد و دلایل مختلفی از جمله برفک زدن اواپراتور، نبود گاز کافی داخل سیستم، خرابی فن، کار نکردن کمپرسور باعث ایجاد این ارور می شوند که برای حل این مشکل باید برد فرمان تعویض گردد.

برای تعویض برد هم بهتر است که شما برد اصلی تهیه کنید تا به مشکلاتی نظیر عدم نمایش صفحه نمایشگر برخورد نکنید.

رفع ارور و کدخطای یخچال فریزر اسنوا

در صورت مشاهده ی هر کدام از ارورهای بالا و رفع نشدن آن ها، باید جهت تعمیر یخچال فریزر اسنوای خود خود با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در تبریز تماس بگیرید تا کارشناسان و تکنسین های ماهر و زبده ما به کمک شما بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *