ساعت کاری: شنبه تا 5 شنبه از ساعت 8 الی 20

ارور ساید بای ساید اسنوا

ارور ساید بای ساید اسنوا

لیست ارورهای ساید اسنوا

ارور ساید بای ساید اسنوا

ممکن است تجربه این را داشته باشید که ناگهان یک کد خطا روی صفحه نمایش ساید بای ساید اسنوا به نمایش در بیاید. همانطور که می دانید ارور در ساید بای ساید اسنوا به معنای وجود مشکلی در سیستم یخچال ساید می باشد که به محض مشاهده کد خطا باید برای رفع آن اقدام نمایید.

هر کد خطایی که روی صفحه نمایشگر ساید بای ساید اسنوا ظاهر می شود معنای خاصی دارد و به بخش خاصی مربوط می شود. اگر بدانید که هر ارور یا کد خطا مربوط به چه بخشی است به راحتی می توانید برای برطرف کردن آن مشکل اقدام نمایید. 

ارور ساید بای ساید اسنوا

ارورهای یخچال ساید اسنوا

در لیست زیر به بررسی ارورهای یخچال ساید بای ساید اسنوا می پردازیم: 

این خطا مربوط به سنسور فریزر و قطعی برق و یا اتصال کوتاه سنسور فریزر می باشد. شما باید مقدار اهم سنسور را چک کنید، البته ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک نیز باشد.

این خطا مربوط به سنسور یخچال یا قطعی و یا اتصال کوتاه سنسور یخچال می باشد که بایستی مقدار مقاومت سنسور را بررسی کنید، ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک نیز باشد.

ایجاد این خطا مربوط به سنسور دمای اتاق می باشد و یا ممکن است از قطعی و یا اتصال کوتاه سنسور دمای اتاق نیز باشد. لازم است مقدار اهم سنسور دما چک شود و یا ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک باشد.

ایجاد این خطا مربوط به سنسور دیفراست دستگاه می باشد که لازم است قطعی و یا اتصال کوتاه سنسور دیفراست و همچنین مقدار اهم سنسور چک شود البته ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک هم باشد.

کد خطا DR : مشکل این خطا از سوئیچ درب و یا سوختگی سوئیچ درب یخچال می باشد. این گروه از ارورهای ساید اسنوا به دلیل خرابی در سوئیچ یخچال نمایش داده می شود.

بررسی کنید که آیا درب دستگاه بیش از یک ساعت باز بوده است یا خیر؟ در صورت بسته بودن درب، لازم است سوئیچ ها بررسی شوند.

اشکال این خطا به سوئیچ درب فریزر مربوط می شود.

مانند کد خطای بالا لازم است بررسی شود که آیا درب فریزر بیش از یک ساعت باز بوده است یا خیر؟

این خطا مربوط به سوئیچ درب محفظه بار و یا سوختگی سوئیچ درب محافظ بار می باشد . البته ممکن است از خرابی مدار برد الکترونیک هم باشد.


مشکل این خطا از سنسور یخساز و یا قطعی و یا اتصال کوتاه سنسور یخساز می باشد که باید مقدار مقاومت سنسور بررسی شود و یا ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک باشد.

اشکال این خطا به سنسور جریان آب دستگاه مربوط می شود و یا ممکن است خرابی از اتصال کوتاه سنسور جریان آب باشد که باید مقدار اهم سنسور جریان آب چک شود و همینطور ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک نیز باشد.

علت خطا از سوئیچ زیر قالب یخ می باشد و یا ممکن است خرابی از سوئیچ باشد که باید آن تعویض شود. همچنین سیم کشی هم باید چک شود.

مشکل خطا از خرابی شیر برقی می باشد بایستی شیر برقی ورودی آب نیز چک شود و در صورت خرابی باید شیر برقی تعویض شود.

این خطا مربوط به پدال آب است هر زمان که پدال آب برای مدت 60 ثانیه نگه داشته شود عملکرد شیر برقی متوقف می شود و ارور می دهد که ممکن است از خرابی میکروسوئیچ پدال باشد که لازم است سیم های ارتباطی بررسی شود. البته ممکن است برد نیز ایراد داشته باشد.

علت این ارور از سیستم موتور یخ ساز می باشد و ممکن است موتور دچار سوختگی شده باشد. باید سیم های ارتباطی به موتور بررسی شوند. البته ممکن است خرابی از برد الکترونیک نیز باشد.

این خطا از خرابی سوئیچ بال مرغی می باشد که لازم است test switch و عملکرد بال مرغی دستگاه بررسی شود.

علت ایجاد این ارور از سیستم موتور و یا نشتی گاز می باشد که لازم است بررسی شود.

مشکل ایجاد این خطا از انجام نشدن دیفراست است که باید بررسی شود. 

علت ایجاد این خطا از فعال بودن دیفراست دستی می باشد که باید بررسی شود. در صورت فعال بودن دیفراست به صورت دستی این کد نمایش داده می شود.

برفک زدایی دستی را با نگه داشتن دکمه FRZ SET و REF SET به صورت همزمان و 5 مرتبه انجام دهید تا مشکل برطرف گردد.

این خطا مربوط است به تامین آب دستگاه می باشد ممکن است در تامین آب دستگاه اشکالی به وجود آمده باشد و یا ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه باشد.

 علت ایجاد این خطا از سوئیچ پاکت یخ دستگاه می باشد و یا ممکن است پاکت یخ دستگاه پر باشد و یا علت از خرابی مدار برد الکترونیک باشد.

رفع ارور و کدخطای ساید اسنوا

در صورتی که مشکل شما رفع نشده باشد جهت تعمیر ساید بای ساید اسنوا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *