ساعت کاری: شنبه تا 5 شنبه از ساعت 8 الی 20

ارور یخچال فریزر بکو BEKO

ارور یخچال فریزر بکو Beko

ارورهای یخچال فریزر بکو

ارور یخچال فریزر بکو BEKO

جدول زیر شامل کدهای خطا و ارور یخچال فریزر بکو beko می‌باشد. با در نظر گرفتن قطعه مرتبط با هر کد خطا می‌توانید به آسانی علت کد خطا را پیدا نموده و با تعمیر یا جایگزین کردن قطعه خطا را پاک نمایید.

قبل از اینکه از اطلاعات جدول ارور زیر استفاده کنید دقت کنید که کدهای ارور برای کمک در یافتن علت مشکل استفاده می‌شوند و هیچ وقت جایگزینی برای مهارت‌های عیب‌یابی تکنسین و تعمیرکار حرفه‌ای نیستند. در‌ واقع ارور یخچال بکو ممکن است دقیقاً قطعه‌ ی معیوب را نشان ندهند. کد ارور فقط سرنخی را برای شروع بازرسی در اختیار ما قرار می‌دهند. بنابراین در صورت مشاهده‌ی کد ارور با توجه به توصیه‌های ارائه شده اقدام نمایید اگر مشکل برطرف نشد برای بررسی و رفع ارور با ما تماس بگیرید.

ارور یخچال فریزر بکو Beko

کدهای خطا و ارور یخچال فریزر بکو Beko

کمپرسور و فن فریزر به صورت پیوسته کار می‌کنند.

قطعات مربوطه:

سنسور دما، سیم‌ها، ماژول کنترل

هیتر دیفراست برای مدت ۲۵ دقیقه روشن خواهد بود.

قطعات مربوطه:

سیم‌ها، سنسور، ماژول کنترل

بافل بایستی برای سه دقیقه باز و ۷ دقیقه بسته شود.

قطعات مربوطه:

سیم‌ها، سنسور، ماژول کنترل

اگر زمان دیفراست مساوی با بیشترین زمان دیفرست ۶۰ دقیقه برای سه بار متوالی باشد این خطا رخ می‌دهد.

قطعات مربوطه:

سیم‌ها، هیتر دیفراست

اگر مدار ترمیستور یا یخ‌ساز باز یا اتصال کوتاه باشد این کد ظاهر می‌شود.

قطعات مربوطه:

سیم‌ها، سنسور، ماژول

اگر دستگاه یخ‌ساز درست کار نکند این خطا ظاهر می‌شود.

قطعات مربوطه:

سیم‌ها، واحد یخ‌ساز

علت روشن ماندن چراغ قرمز یا علامت تعجب فریزر بکو beko

در بعضی از مواقع ممکن است یک چراغ اخطار قرمز روی نمایشگر به شکل یک علامت تعجب روی یخچال فریزر یا ساید بای ساید بکو نمایش داده شود. این علامت به علت نبود سرمای کافی در یخچال و یکسره کار کردن موتور ( کمپرسور ) یخچال است. در مواردی مانند باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی، هنگامی که شما غذای گرمی داخل یخچال قرار می‌دهید و یا برق برای زمانی طولانی قطع بوده این اخطار روی نمایشگر روشن می شود.

خدمات تبریز فیکسر: نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ در تبریز

چگونه اخطار روی یخچال بکو را خاموش یا حذف کنیم؟

هنگامی که علامت خطر در یخچال فریزر بکو روی نمایشگر ظاهر شد سعی کنید که درب یخچال فریزر را حدالمقدور تا ۲۴ ساعت زیاد باز و بسته نکنید تا سرمای داخل به حد نرمال برسد معمولا این اخطار ۲۴ تا ۴۸ ساعت باقی می‌ماند و بعد از این تایم خاموش می‌شود. سرویس یخچال در رفع ارور یخچال فریزر بکو بسیار ضروری است.

مطالعه کنید: علت تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی دوو

توجه: یخچال فریزر بکو بسیار حساس هست و باید هر ساله سرویس شود. برای جلوگیری از خرابی‌های ناشی از عدم سرویس به موقع حتما با مرکز تعمیرات و سرویس یخچال بکو تماس بگیرید.

علامت e در یخچال بکو

زمانی که درجه یخچال بکو روی 4 و فریزر آن روی 18- باشد، علامت e سبز رنگی روی نمایشگر یخچال فریزر بکو نمایش داده می شود و نشان دهنده ی این است که دستگاه در حالت اقتصادی یا Economy قرار دارد. این حالت بهینه می باشد و یخچال فریزر بکو مشکل یا خطایی پیدا نکرده است.

تعمیر تخصصی یخچال فریزر بکو beko

اگر کد خطایی در یخچال فریزر بکو beko شما ظاهر شد یا یخچال فریزر شما درست کار نمی‌کند، برای بررسی، تعمیر و رفع ارور یخچال بکو می‌توانید با ما تماس بگیرید. ما گروهی از تکنسین‌های آموزش دیده و حرفه‌ای تعمیرات لوازم خانگی بکو beko در تبریز هستیم. خدمات تعمیراتی ما شامل شش ماه گارانتی است. شما می‌توانید به راحتی با ارسال درخواست از طریق فرم آنلاین سفارشات، درخواست سرویس خود را انجام بدهید و یا از طریق تماس تلفنی تبریز فیکسر در ارتباط باشید.

دیگر خدمات تبریز فیکسر: نمایندگی بوش در تبریز

13 دیدگاه

  1. محمد گفت:

    سلام یخچال ساید بکو خریدم دو ساعته زدم برق هنوز آف نکرده علتش چیه

  2. عبداله حسین زاده گفت:

    بخچال فریز بکو(فریزر پایین ) ۵ ماه است که خریدیم امروز مقداری گوشت در فریزر گذاشتم بعد دو ساعت علامت هشدار قرمز روشن شده اگه میشه راهنمایی کنید

  3. مهدی زارعی گفت:

    سلام خسته نباشین
    ببخشید من یه یخچال بکو دارم تقریبا ۳سال کار کرد و بعدش سردخانه یخچال زنگ زده بود وبه همین خاطر یخچال نشتی گاز داشته بود و سرد نمیکرد بردم تعمیر کار و سردخانه یخچال و تعویض و گاز مجدد کردن الان ۳ هفته ای هس کار میکند ولی تنظیمات روشن و خاموش شدن موتور بهم ریخته به طوری که قبلا ۲۰ دقیقه کار میکرد ۱ساعت خاموش بود ولی الان تقریبا برعکس شده ۱ ساعات کار میکند و ۲۰ دقیقه خاموشه خلاصه که همش موتورش روشنه و خیلی کم خاموشه ..
    ممنون میشم راهنماییم کنید

  4. محمد گفت:

    سلام من یخچال ۴ درب بکو گرفتم تازه و ۲ روزه وصلش کردیم، الان چراغ آلارمش روشن شده، ممکنه کمک کنید دلیلش چیه؟؟

  5. ناشناس گفت:

    سلام فقط علامت e به تنهایی روی درب یخچال نشون داده میشه عددی هم کنار e نیست و چشمک هم نمیزنه . علت چیست؟

    • پشتیبانی گفت:

      با سلام به احتمال قوی حالت اکونومی فعال شده شما میتونید برای اطمینان بیشتر و دریافت جزئیات عکس از دیسپلی یخچال تون بندازید و برای واحد پیشتیبانی واتساپ کنید راهنمایی تون میکنن

  6. ناشناس گفت:

    با سلام یخچال بکو دارم. علامت قرمز رنگ شبیه گل که در تصویر شما دومین تصویر از چپ روشن شده. میدونید علتش چیه؟

  7. ناشناس گفت:

    سلام یخچال بکو دارم چراغ هشدار و شوک زن روشن شده و علامت قطره آب ظاهرشده میشه بگید مشکل ازکجاست

    • پشتیبانی گفت:

      با توصیفی که شما میفرمایید باید زمان تعویض فیلترش رسیده باشه ولی اگه نیاز به توضیحات بیشتر باشه عکس دیسپلی یخچالتون رو با واتساپ با استفاده از لینک های پایین صفحه برا پشتیبانی ارسال کنید راهنماییتون میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *