ساعت کاری: شنبه تا 5 شنبه از ساعت 8 الی 20

ارور یخچال آاگ AEG

ارور ساید بای ساید آاگ

ارور ساید بای ساید آاگ


ارور یخچال آاگ AEG

جدول زیر شامل کدهای خطا ارور یخچال آاگ AEG می‌باشد. با در نظر گرفتن قطعه مرتبط با هر کد خطا می‌توانید به آسانی علت کد خطا را پیدا نموده و با تعمیر یا جایگزین کردن قطعه کد خطا را پاک نمایید.

قبل از اینکه از اطلاعات جدول ارور زیر استفاده کنید دقت کنید که کدهای ارور یخچال آاگ برای کمک در یافتن علت مشکل استفاده می‌شوند و هیچ وقت جایگزینی برای مهارت‌های عیب‌یابی تکنسین و تعمیرکار حرفه‌ای نیستند. در‌ واقع کدهای خطا ممکن است دقیقاً قطعه‌ی معیوب را نشان ندهند. کد ارور فقط ایده‌ یا سرنخی را برای شروع بازرسی در اختیار ما قرار می‌دهند. بنابراین در صورت مشاهده‌ی کد ارور یخچالآاگ، با توجه به توصیه‌های ارائه شده اقدام نمایید اگر مشکل برطرف نشد برای بررسی و رفع ارور یخچال آاگ با ما تماس بگیرید.


 کد خطا ارور یخچال آاگ

کد خطا معنی کد خطا  
F1 ایراد ترموستات  
F2 ایراد ترموستات  
F3 ایراد ترموستات – خطای سنسور دمای NTC  
F4 ایراد ترموستات – خطای سنسور دمای NTC  
F5 ایراد ترموستات – خطای سنسور دمای NTC  
F6 برق یخچال برای مدتی قطع شده یا درب به مدت طولانی باز مانده یا درست بسته نشده است. وقتی دما به مقدار مناسب برسد کد خطا پاک می‌شود. اگر کد پاک نشده ممکن است مشکل از سیستم سرمایس باشد.
F7 برق یخچال برای مدتی قطع شده یا درب به مدت طولانی باز مانده یا درست بسته نشده است. وقتی دما به مقدار مناسب برسد کد خطا پاک می‌شود. اگر کد پاک نشده ممکن است مشکل از سیستم سرمایس باشد.
F8 ایراد در سیستم دیفراست  
P   این خطا باید توسط تکنسین بررسی شود
O چشمک‌زن ایراد در سنسور دما  
– چشمک‌زن دما در بخش سرمایش کمتر از صفر درجه سانتی‌گراد است. ترموستات باید تنظیم شود. اگر باز تنظیم ترموستات مشکل برطرف نشد، مشکلی در سیستم سرمایش وجود دارد که باید توسط تکنسین بررسی شود.
” – “ مشکل فنی در سیستم سرمایش  
“?” مشکل در سنسور دما باید تنطیمات ترموستات را عوض کنید.
[] ایراد سنسور اواپراتور  
نارنجی LED دمای محیط خیلی گرم یا خیلی سرد. طبقه‌بندی دمایی یخچال در ورقه‌ی مشخصات درج شده را برررسی کنید. بهترین دمایی که یخچال می‌تواند در آن به درستی کار کند بین ۱۰ تا ۳۲ درجه‌ی سانتی‌گراد می‌باشد
… چراغ داخل یخچال چشمک می‌زند. چراغ داخلی یا سوخته یا معیوب است. همچنین این خطا نشان دهنده‌ی نامناسب بودن دمای اتاق برای عمل‌کرد صحیح آن باشد. چراغ را جایگزین کنید.
همچنین مطالعه کنید: ارورهای ساید بای ساید آاگ

تعمیر تخصصی یخچال آاگ AEG


اگر مانند جدول بالا ارور یخچال آاگ AEG در دستگاه شما ظاهر شده و یخچال شما درست کار نمی‌کند، ما همه ی عوامل را توضیح دادیم که اگر میتوانید تعمیرات را خودتان انجام دهید و کاملا برای شما شفاف سازی کردیم، ولی به نظر ما بهتر است از یک نمایندگی تعمیر یخچال فریزر آاگ کمک بگیرید. تکنسین‌های با تجربه نمایندگی تعمیرات تبریز برای تعمیر یخچال آاگ در خدمت شما هستند. کلیه خدمات ما دارای شش ماه گارانتی بوده و شما می‌توانید به راحتی با ارسال درخواست از طریق فرم آنلاین درخواست خود را ثبت کنید و یا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *