ساعت کاری: شنبه تا 5 شنبه از ساعت 8 الی 20

ارور های یخچال فریزر زیمنس SIEMENS

زیمنس Siemens

زیمنس Siemens

ارور های یخچال فریزر زیمنس SIEMENS

جدول زیر شامل کدهای خطا ارور یخچال فریزر زیمنس SIEMENS می‌باشد. با در نظر گرفتن قطعه مرتبط با هر کد خطا می‌توانید به آسانی علت کد خطا را پیدا نموده و با تعمیر یا جایگزین کردن قطعه کد خطا را پاک نمایید.
قبل از اینکه از اطلاعات جدول ارور زیر استفاده کنید دقت کنید که کدهای ارور برای کمک در یافتن علت مشکل استفاده می‌شوند و هیچ وقت جایگزینی برای مهارت‌های عیب‌یابی تکنسین و تعمیرکار حرفه‌ای نیستند. در‌واقع کدهای خطا ممکن است دقیقاً قطعه‌ی معیوب را نشان ندهند. کد ارور فقط ایده‌ای یا سرنخی را برای شروع بازرسی در اختیار ما قرار می‌دهند. بنابراین در صورت مشاهده‌ی کد ارور با توجه به توصیه‌های ارائه شده اقدام نمایید اگر مشکل برطرف نشد برای بررسی و رفع ارور با ما تماس بگیرید.

کد خطا یا ارور یخچال فریزر زیمنس SIEMENS

کد خطا معنی کد خطا بررسی/تعمیر
E1 سنسور دمای معیوب سنسور دما ایراد دارد. سنسور دما باید تعویض شود.
E2 خطای سنسور اواپراتور سنسور اواپراتور در قسمت فریزر دارای ایراد است.
E3 خطای سنسور فریزر سنسور فریزر ایراد دارد.
E4 سنسوری دمای معیوب سنسور دمای کنداسور فریزر مشکل پیدا کرده است. معمولاً لازم است که این سنسور تعویض شود.

تعمیر تخصصی یخچال فریزر زیمنس SIEMENS


اگر کد خطایی در یخچال فریزر زیمنس SIEMENS شما ظاهر شد یا یخچال فریزر شما درست کار نمی‌کند، برای بررسی، تعمیر و رفع کد خطا می‌توانید با ما تماس بگیرید. در مرکز تعمیرات لوازم خانگی زیمنس نمایندگی تعمیرات تبریز ما گروهی از تکنسین‌های آموزش دیده و حرفه‌ای تعمیر یخچال فریزر زیمنس SIEMENS هستیم. خدمات تعمیری ما شامل شش ماه گارانتی است. شما می‌توانید به راحتی با ارسال درخواست از طریق فرم آنلاین سفارشات  و یا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *